tisdag 13 december 2011

111213

Och dag har fyllts av luciafirande...
Först på skolan och sedan på dagis!
Det är något visst med lucia, jag älskar den högtiden. Men i år har jag inte riktigt hunnit med att vi redan är här, vilket gör att jag inte kan njuta lika mkt som vanligt. Om mindre än två veckor är det julafton och jag lyckas inte ta mig för att ens köpa julklappar....
Finner ingen julkänsla....hoppas så den kommer snart! Kanske som ett julkort på posten! Ohhh just det, på tal om julkort, i år får ni inga julkort från oss. Hinner inte, orkar inte, lägger det till vänta på nästa år listan detta året! Familj och nykomling får komma före....inser mina begränsningar!

Tillbaka till lussefirandet.
Vilka söta små hjärtan vi har. En stor fin kille som var stjärngosse och prinsessan var pepparkaksgumma. Gabriel fick också vara en go liten pepparkaksgubbe, världens sötaste!

Men nu kallar kudden på mig efter en hektisk dag....sussa gott!!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar