torsdag 8 september 2011

Älskar pyssel....

Eftersom lillebror bestämt sig för att vänta lite till innan han tänker komma ut och träffa oss så fick jag tid för att åka till min underbara vän Mika igår kväll på en pysselkväll...
Det var en annan vän till mig, Elin som var där med sitt företag Spira för att binda kransar med oss! Hon hade med sig massor av olika material som vi fick använda för att binda vår egna krans. Det blev en kväll full av skapande, pysslande och fixande....vilket jag älskar!
Så här blev mitt resultat!!



För att vara första gången jag binder en krans så känner jag mig mycket nöjd....

Och idag bara slappar jag, plockar lite här hemma...förbereder för att lillebror ev kan komma. En väska med barnens badkläder inför simskolan, en med lillans danskläder, telefonnummer, skolsaker...ja sådana saker som kan vara bra för mor att veta om ifall att det blir hon som får ta det.
Visst är det en underlig känsla att inte veta, när som helst kan han få för sig att komma ut och då förändras saker från vardag till något mycket mera spännande än så!

Hmm....ja känner att det är nära nu!!!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar