torsdag 10 oktober 2013

Ja så var vi här igen...

Dagarna springer iväg, stress, möten, aktiviteter....måsten! Och hela min kropp skriker nej....jag vill inte ha det så här, jag mår inte bra då. 
Dessutom har jag fått hostan från hell....hostar så jag inte får luft! Ja jag klagar lite nu för det är inte roligt när det är så här, hösten och sjukdomar! 
Usch och tvi det är inte min grej.....längtar redan efter sommaren. 
Ovanpå allt detta så har jag fått sluta med mina mediciner pga biverkningar, så nu ska jag vara helt utan i minst tre veckor för att sen ev kunna börja med en ny sort! 
Hur detta ska gå ska bli spännande eller kanske skrämmande, hur kommer min kropp att reagera på att vara utan mitt hjälp gift? 
Jag önskar fortfarande jag skulle vakna en morgon och det bara varit en dålig mardröm, men det händer aldrig. Varje morgon vaknar jag och inser att det är precis som dagen innan....samma skit sjukdom som strider i min kropp, bryter ner den och gör ont! Det är orättvist! Ja det är det!!!! Så det så!!!!!!!!

Nu ska jag återgå till soffan, städa upp lite på barnens Hay day.....hur tragiskt låter inte det? 
Fram med lite glitter och glamour, lyx och flärd ;) 

Hostiga kramar

Caroline 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar