måndag 3 juni 2013

Ekorrhjulet....

Jag har trillat av det berömda ekorrhjulet av flera olika anledningar och jag vet inte om jag varken vill eller vet hur jag ska ta mig in i det igen.....

Jag står vid sidan om och försöker hänga med i den snabba farten allt går i, men allt bara susar förbi. Paniken sprider sig att inte hinna, inte orka eller lyckas med det jag tar mig för....men jag lyckas inte komma med i hjulet igen, hur jag än försöker.
 Eller försöker jag?
   Jag vet faktiskt inte....

Aldrig har jag känt mig så förlorad på vägen som just i denna stund....vad hände egentligen?

Cellgifterna har gjort mig till en annan människa än jag tidigare var, eller är det sjukdomen, eller är det bara så att jag håller på att förändras? Få en annan synvinkel på vad som är viktigt och vad som betyder någonting....

Jag lyckas inte komma med.....



Caroline

1 kommentar:

  1. Gumman. Ta det lugnt och andas bara. Ha inga krav. Det har varit alldeles för mycket för dig den senaste tiden.

    SvaraRadera