onsdag 7 november 2012

Kreativitet...

Ja idag har inspirationen flödat...jag har haft sådan otrolig sylust som jag inte känt på länge med alla dessa sjukdomar i huset!
Jag sydde färdigt två beställningar med giraffmössor men sen ville jag bara sy, utan att ha något speciellt att sy för....så det gjorde jag!!

Detta blev resultatet....





Och jag vill bara sy ännu mera...kanske det finns någon där ute som vill göra en beställning!! Idag ;)
Ja om inte annat så får barnen lite nya mössor, det kan vi aldrig få för många av....

Stora S hade kompis här idag som tyckte det var väldigt spännande med mina mössor, så hon fick välja tyg och modell och fick en fin mössa med sig hem! Sååå glad! Jag älskar att göra andra glada...

Nu kväll, soffan, slappa....imorgon ny dag! Nya spännande saker som kan hända!

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar